Den 25eeee smälleräää

Bästa baren? = Ciccis bar
me på golvet....??!! nån i spegeln:P?
Hej hej.
Tävlingar, Magnus UGgla, "hej hej, cicci" *kollar bort* ursäkta(?????))))), SarahDF, Cicci och helahalva norrköping på puls... OKEJ...???!!! Äckliga drinkar och storm ute. HMmmm..okej söndag ändå, slipper ju söndagsångesten för det är ju måndag idag och jag har gått på stan i en timme och det enda jag köpte var en läsk. Nu äter jag geisha. Ikväll har jag beställt klyftpotatis med ädelostsås...FUNKAS VERKLIGEN

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahaahhhahhahahahahhah ser verkligen ut som ett spöke hahah fint

2011-12-26 @ 21:38:38
Postat av: julia

sv:

verkligen love u 2, du äger min lilla äggkopp :)

2011-12-27 @ 10:17:56
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0