SACO

Alarm på 05.00 imorse(inatt), gick upp 05.30, 06.20 gick jag till spårvagnen... HAR JAG NÅGONSIN GÅTT SÅ TIDIGT TILL SPÅRVAGNEN????!!!! hoppas jag aldrig mer behöver gå så tidigt.... SACOmässan var bra men jag glömde (hehe) föreläsningarna och gick å prata med soldater istället. Försvasmakten = lockar mycket. Halmstad = jaa det lockar fortfarande trots spruckna drömmar hehehehe what to do. aja, den var bra iallafall :)))

nu har jag käkat hela min chokladjulkalender, snart Du blir vad du äter (YESYESYES!!) och psykologiplugg (helvete). imorgon = psykologiprov x2 och till Örebro för att hämta thé till företaget!
var ju på mässa = ta pennor från alla montrar + godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0