vier/4/four/quatro(???))XDD

Saknar att ändå längta till något som är ganska nära, typ boka en resa och åka en månad senare ba. SAKNAR SOMMAR och ska fan njuta till 110% som jag brukar glömma att göra när vi väl är där......då vill jag ba ha höst..ursäkta...???:P vill bara ha sommar och vår resten av mitt liv. en eller två veckor i fjällen nån gång ba, annars sommar och vår. OKEJ. DEAL. Saknar att åka till himpa-parkeringen, slå upp några stolar och filtar och sitta och prata och ta en cigg (skba, sånt gör inte jag xDDD) men saknar det. PLUS vill bara till ica MAXI (<333) och handla mat till mig själv och köpa hur mycket Pucko jag villlll!!!! MMM okok.... ska vi boka en resa..? :):):):)

Kommentarer
Postat av: emelie

ja vill till london.......spanien.....alla varma ställen. BA RESA lITE. fan en kryssning. du och jag? skulle va rätt nice. en båt i 24h.

vad som händer på båten stannar på båten? vi åker

2011-12-29 @ 19:49:23
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0