REKORD

HAHAHAHA alltså jag har fan slagit rekord i trötthet idag!!! det står alltid ett glas med vatten eller en vattenflaska brevid min säng, och där står även en body lotion.......kan ni ens gissa vad jag drack imorse...? mmm jjusteee, body lotionen!!!!! tänk er när man är SKITtörstig och ba öser med vatten..precis det jag gjorde med lotionen. tog ett bra innan jag förstod vad som hade hänt också.. jag = FÖRtrött kl 06.10. ibland kan jag va igång å smsa den tiden också, sen när jag vaknar på "riktigt" så minns jag ingenting:D aaa vilket liv jag lever alltså xDDD

nu ska jag cykla till SarahDF och packa thé heeeela dagen :-) rätt mysigt äre ändå ska ni veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0