...

Det lär inte bli någon kasein-vecka för mig inte, luktar supergott, smakar supergott....när jag smakade på fingret. HMM, att få i sig några dl några gånger om dagen kommer inte på fråga. Fysatan för att äta/dricka det. Tacka vet jag ägg och ost....!!!!!111 IKVÄLL är det big brother och jag kommer ju säkert bli helt beroende och antagligen gråta på finalen (eller är jag ens hemma då.... omg.....). Aja, ska läsa nån bok nu och aeeeee kom precis på att den ligger i skåpet i skolan,,, PALLA... ammen jaha, skulle jag dit imorgon för lovskola :))))))) mm fyfan


Kommentarer
Postat av: emelie

ahahaha du kan ju inte blaaaaaanda!!!!! jag ska blanda åt dig så ska du se att det blir mumsigt :-D

2012-02-19 @ 20:25:58
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0