Hela dagen känslan

Har ju aldrig haft den där känslan "Gud vad skönt att ha hela dagen på sig".. att gå upp tidigt har aldrig aldrig varit något för mig även fast jag önskar att det kunde vara det. Att jag flyger ur sängen kl 07.00 och äter frukost 07.15 och mellanmål kl 10. Istället för att vakna vid 15 och äta rester från lunchen som dukades fram kl 13. MEN OKEJ, har iallafall haft "har hela dagen på mig" känslan idag (eller ett tag iaf.. hah!), då Cicci kom hit vid 9 och vi gjorde kokospannkakor till frukost och sen åkte till Vrinnevi för friluftsdagen i skolans skull och gick en halvmil på ca 60 minuter. Kommer hem innan klockan slagit 12 och HAR HELA DAGEN PÅ MIG att göra vad jag vill (och inte vill), typ träna (vill), plugga (vill inte), till körskolan (delade viljor) osvosv. HUR SKÖNT ÄR DET INTE??

Önskade verkligen att jag vaknade tidigt och njöt lite mer. Skönt att vakna sent också och få sova sova soooova, men ÄNDÅÅÅ!!! Sånt kan jag göra när jag blir gammal... :P xDD (sova alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0