Yesterday Was Yesterday, Today Is Today


bild från igår, annispannis å jaaag:))

ligger i sängen, har precis bjudit hem Rydgren & Malmgren på mat.. Borde ta ur laxen från frysen... Men orkar inte. borde gå ut med min stackars hund... Orkar inte. Borde ta bort allt det svarta under mina ögon.. MEn vad tror ni? precis, jag orkar inte. Känns som att jag har badat i klor, svider som satan i ögonen.. Vad hände egentligen? Har kvar telefonen och bankkorten iallafall. Cicci däremot..... lämnar kort å väskor på spårvagnar så att man inte får i sig mat förns kl 12 när man var uppe vid 8. Äger ju. Ae, men om man skulle ta sig bort från sängen iallafall......... En bra början kanske. GLA LÖRDAG :P xDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0